محمدی‌فر, یوسف, احمدیان, قدرت, حشمتی, افشین. (1398). پیامدهای برندیابی‌ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی. , 2(1), 25-56. doi: 10.22126/ipes.2019.4452.1167
یوسف محمدی‌فر; قدرت احمدیان; افشین حشمتی. "پیامدهای برندیابی‌ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی". , 2, 1, 1398, 25-56. doi: 10.22126/ipes.2019.4452.1167
محمدی‌فر, یوسف, احمدیان, قدرت, حشمتی, افشین. (1398). 'پیامدهای برندیابی‌ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی', , 2(1), pp. 25-56. doi: 10.22126/ipes.2019.4452.1167
محمدی‌فر, یوسف, احمدیان, قدرت, حشمتی, افشین. پیامدهای برندیابی‌ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی. , 1398; 2(1): 25-56. doi: 10.22126/ipes.2019.4452.1167


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب