حبیبی, علی رضا, یوسفی, قاسم علی, میراحمدی, علی. (1401). بررسی تأثیر احساسات منفی مشتریان بر تمایل به خرید کالاهای تولیدشده در کشور متخاصم با توجّه به نقش تعدیل‌گر کیفیت محصول (مطالعة موردی: برند آیفون در ایران). , 5(1), 257-285. doi: 10.22126/ipes.2022.5391.1278
علی رضا حبیبی; قاسم علی یوسفی; علی میراحمدی. "بررسی تأثیر احساسات منفی مشتریان بر تمایل به خرید کالاهای تولیدشده در کشور متخاصم با توجّه به نقش تعدیل‌گر کیفیت محصول (مطالعة موردی: برند آیفون در ایران)". , 5, 1, 1401, 257-285. doi: 10.22126/ipes.2022.5391.1278
حبیبی, علی رضا, یوسفی, قاسم علی, میراحمدی, علی. (1401). 'بررسی تأثیر احساسات منفی مشتریان بر تمایل به خرید کالاهای تولیدشده در کشور متخاصم با توجّه به نقش تعدیل‌گر کیفیت محصول (مطالعة موردی: برند آیفون در ایران)', , 5(1), pp. 257-285. doi: 10.22126/ipes.2022.5391.1278
حبیبی, علی رضا, یوسفی, قاسم علی, میراحمدی, علی. بررسی تأثیر احساسات منفی مشتریان بر تمایل به خرید کالاهای تولیدشده در کشور متخاصم با توجّه به نقش تعدیل‌گر کیفیت محصول (مطالعة موردی: برند آیفون در ایران). , 1401; 5(1): 257-285. doi: 10.22126/ipes.2022.5391.1278


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب