کاظمی زاده, دلنیا, حسینی, سید فرهاد, احمدی, زینب. (1403). تأثیر هوشمندی کسب‌وکار بر واکنش رفتاری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی بازاریابی، نوآوری و عملکرد مالی (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای نوپای پارک علم و فناوری شهر کرمانشاه). , 3(2), 112-93. doi: 10.22126/eme.2024.10376.1094
دلنیا کاظمی زاده; سید فرهاد حسینی; زینب احمدی. "تأثیر هوشمندی کسب‌وکار بر واکنش رفتاری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی بازاریابی، نوآوری و عملکرد مالی (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای نوپای پارک علم و فناوری شهر کرمانشاه)". , 3, 2, 1403, 112-93. doi: 10.22126/eme.2024.10376.1094
کاظمی زاده, دلنیا, حسینی, سید فرهاد, احمدی, زینب. (1403). 'تأثیر هوشمندی کسب‌وکار بر واکنش رفتاری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی بازاریابی، نوآوری و عملکرد مالی (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای نوپای پارک علم و فناوری شهر کرمانشاه)', , 3(2), pp. 112-93. doi: 10.22126/eme.2024.10376.1094
کاظمی زاده, دلنیا, حسینی, سید فرهاد, احمدی, زینب. تأثیر هوشمندی کسب‌وکار بر واکنش رفتاری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی بازاریابی، نوآوری و عملکرد مالی (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای نوپای پارک علم و فناوری شهر کرمانشاه). , 1403; 3(2): 112-93. doi: 10.22126/eme.2024.10376.1094


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب