امیری, صبا. (1403). طراحی مدل اولویت‌بندی عوامل موفقیت برندهای کارآفرینانه کرمانشاهی؛ کاربست رویکرد آمیخته. , 3(3), 25-48. doi: 10.22126/eme.2024.11146.1114
صبا امیری. "طراحی مدل اولویت‌بندی عوامل موفقیت برندهای کارآفرینانه کرمانشاهی؛ کاربست رویکرد آمیخته". , 3, 3, 1403, 25-48. doi: 10.22126/eme.2024.11146.1114
امیری, صبا. (1403). 'طراحی مدل اولویت‌بندی عوامل موفقیت برندهای کارآفرینانه کرمانشاهی؛ کاربست رویکرد آمیخته', , 3(3), pp. 25-48. doi: 10.22126/eme.2024.11146.1114
امیری, صبا. طراحی مدل اولویت‌بندی عوامل موفقیت برندهای کارآفرینانه کرمانشاهی؛ کاربست رویکرد آمیخته. , 1403; 3(3): 25-48. doi: 10.22126/eme.2024.11146.1114


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب