کوشکی, امین. (1403). نظریه بازنمایی شناختی در رسانه‌های اجتماعی: تبیینی نوین از دوقطبی‌سازی سیاسی در ایران. , 2(2), 189-219. doi: 10.22126/tbih.2025.12436.1039
امین کوشکی. "نظریه بازنمایی شناختی در رسانه‌های اجتماعی: تبیینی نوین از دوقطبی‌سازی سیاسی در ایران". , 2, 2, 1403, 189-219. doi: 10.22126/tbih.2025.12436.1039
کوشکی, امین. (1403). 'نظریه بازنمایی شناختی در رسانه‌های اجتماعی: تبیینی نوین از دوقطبی‌سازی سیاسی در ایران', , 2(2), pp. 189-219. doi: 10.22126/tbih.2025.12436.1039
کوشکی, امین. نظریه بازنمایی شناختی در رسانه‌های اجتماعی: تبیینی نوین از دوقطبی‌سازی سیاسی در ایران. , 1403; 2(2): 189-219. doi: 10.22126/tbih.2025.12436.1039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب